22.2.08

page one two three game

"Stupid!" he was shouting. "Stupid! Are you in there?" I didn't say anything for a while, because I was hoping he'd just go back to his room if I ignored him. But he kept knocking, and a couple of other guests opened their doors and started threatening him, and he started threatening them back, so I had to get up just to calm everybody down.
Nick Hornby, Slam, Penguin, 2007, p. 123

Οδηγίες
1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 [αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο].
3. Βρες την πέμπτη περίοδο [=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι] της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους [δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη].
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


Παιδάκια που θέλω να παίξουν:
Silent Stelios,
Misirlou,
natascha,
psarras,
egokounoupis

1 comment:

Anonymous said...

Hey there,

Pos borei na se vrei enas non-myspacer sto 'vivlion ton prosopon'?
Exo analavei mia apostoli pu afora tin protevousa ki h voitheia sou tha mu itan politimi!

thanks x

[estefanou (at) gmail.com]